jag är faktiskt inte så insatt

Salut!:)
Vad har ni gjort idag då?
själv har jag inte gjort ett piss :), har typ bara slappat framför datorn och kollat in en massa gymnasielinjer som jag möjligtvis kan gå? Det är så grymt mycket stress i skolan just nu, har prov nästa måndag på första världskriget, men vi har inte fått vilka sidor vi ska läsa och så har vi vikarie på SO'n imorgon, så jävla otajmat!!! Jag är redan skolless, och så har vi nya regler på skolan också... INGA OMPROV!!! vet inte hur det ska gå eftersom jag typ lever på omprov för jag suuuger verkligen i skolan! så nu blir det verkligen att plugga sataan!!!
Och nu till mer positiva saker som att dansen börjar nästa vecka, det ända negativa med det är att Linda ska börja Balettakademin och jag går på dansskolan, så det är det negativa, kommer kännas så jävla ovant, men vi ska i alla fall se på varandras uppvisningar!:D,. och det andra positiva grejen är att jag ska börja gymma 3gånger i veckan, på Måndag(undantag imorgon),Onsdag och Söndag, så då kommer man i form tills sommaren!:)
Nu ska jag vara social på msn!
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0