ny början på året!

Hola! :)
Idag har jag varit på skolan :(,  första ''lektionen'' hade vi klassråd och så lånade vi böcker. HUR TRÅKIGT SOM HELST! men i alla fall, efter det hade vi matte som är en jätte dålig lektion eftersom jag verkligen suger på matte, eller på att tänka i huvudtaget. Där gick vi igenom vad vi ska göra under terminen och hur vi ska förbereda oss till NATIONELLA som är typ snart, taggar inte alls , men aja , sen hade vi idrott, bad. verkligen hur tråkigt som helst. Efter vi hade duschat och klätt på oss så  kommer ju sminket fram:), jag och Antonia tog nog lite för lång tid på oss, eftersom vi missade lunchen och kom 10 minuter försent till svenskan, hehe.. vi har ju skills.
Efter skolan så for jag till stan med lina och antonia när vi väl var inne i stan efter en plågsam promenad från skolan så försvann lina med frasse gänget, jag och antonia fortsatte till bik bok och ngn till affär( kommer inte ihåg vad affären hette) sen for vi til frasses och åt strips meny, sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, hahah?
Men nu ska jag dra
XOXO


Kommentarer
Postat av: maddäh

Just nu sitter jag bara, ska snart duscha! Vad gör du? :)

2009-01-09 @ 22:43:01
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0