so tired of sayin' goodbye

Vaknade vid typ halv 10 idag, det är verkligen hur tidigt som helst för att vara jag lixom. Idag ska jag nog bara vara hemma och plugga SO ( första världskriget) har prov på det på måndag och jag fattar inte ett piss kan jag säga, jag orkar verkligen inte plugga och jag har ett fysik prov till vecka 5 och sen måste jag välja gymnasium, tänker på IB, HP eller samm. Men mina poäng är inte så bra så jag ska försöka höja mig i ganska många ämnen, får se hur det går. Jag kanske ska till maxi eftersom min syster var där igår och dom hade tydligen billigt godis där:P, Jag hade 200 spänn i min plånbok för 2veckor sen, jag har inte köpt kläder för dom.. känns inte bra att jag har spenderat 200 spänn på typ godis och sådant. jag är verkligen inte bra med perngar, men nu måsre jag plugga så jag iaf får G på provet, eftersom vi inte har omprov längre! XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0