that's my day.

jajaja, vad ska jag börja med? kanske skolan?, på skolan... jag hade typ ingen skola idag eftersom jag hade praso på handelsprogramet på Östra, och det var hur tråkigt som helst det är fan värre än ''vanlig'' skola. Den klassen jag kom till var inte smarta, till och med en nia som jag fattade vad dom gick igenom helt sjukt bara. När dom på östra fick lunch så stack jag till haga, home sweet home, men stämningen på skolan var jävligt weird om man säger så. På matten hade vi förra årets nationella prov tror jag att det var , är inte säker. Efter skolan så for jag och antonia till stan som vanligt, träffade seb. Sen kollade vi på kläder hittade en massa kläder som jag ville ha men jag har ett problem och det är ju pengarna om man säger så. Sen kom jag hem vid halv 6-6 tiden :) LOVE /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0