Why won't you open your eyes and realize that we are not the same people anymore!

Åt frukost för ett tag sen, är inte van kan jag säga menmen.. Idag blir det nog att pluggaa!!! inför fysikprovet som jag har på måndag kan hyfsat mycket men nog om det. Igår var det fest.. eller fest kan man inte kalla det för min del eftersom jag stack vid 10, drack bara 2 cider men det var chill eftersom vi va och basta samtidigt som vi drack. Sen vid 9 så kom Niklas,Anton och Hannes till bastun coh började dricka men som sagt så drog jag jävligt tidigt. Igår efter skolan så for jag till swedbank för att ta ut mitt legg, som jag tror jag skrev i förra inlägget, menmen! :) XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0