and I'm here

yoyo what's up?
jag gor ingenting alls kan jag saga! sitter pa ett internet cafe som ni nog har fattat!
nu ska jag beratta lite om igar

Nar vi anlande i tyskland var var det bara kaaaoooosss! helt sjukt! vi var ett i gang om man kan kalla det gang men iaf sa tog det oss 1 timme att hitta till gaten sen sa var det 2 timmar kvar innan flygen skulle ga! sa det var att spendera pengar pa allt mojligt, eftersom man tydligen inte far ta med sig pengar, eller man far det men... jag vet inte ska inte leka smart nu!
Sen nar vi val e framme i eritrea sa var det ngn grej man skulle gora jag tror det handlade om svin influensan sa man fick fylla i ngt blad efter det sa var det bara att hitta vaskorna jag hittade min systers vaska men min och mammas var inte dar sa jag antar att dom ar borta sa nu har jag 2 plagg som jag kan ha pa mig!
Sa allt gick at helvete kan jag luungtr saga!
Har e det typ 40 plus grader och jag som alskar varme tcker faktiskt att det e for varmt, men vafan det e ngt jag far ta!
 
ha en underbar dag/ your's truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0