I know it's boring!

helloo bloggen!!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket utan vid 12 for jag till marre vi gjorde ingenting eftersom hon skulle till sthlm inom några min! eller hon skulle till bussen! så då var det bara att gå mot buss-stationen påväg dit mötte vi antonia, hon skjussade marre till stationen så då var det hejdå till marre kommer inte träffa henne på hela lovet!
Efter det så var jag med antonia ett tag vi gjorde ingenitng som vanligt! hängde på stan :)
Och sen tog jag bussen hem!
haha, jag vet att det är väldigt ointressant men det är iaf någonting ellerhur?
Resten av dagen så ska jag bara chilla, ska fixa håret för just nu är det ett afro! ahahha, och jag orkar inte med det!
så det blir att ta det lilla lugna ikväll!
Och imorgon kl 12 är jag och flyger som en superhjälte. (?) vettefan vart jag fick det ifrån men ja ska till sthlm som jag skrev i förra inlägget!
Jag hoppas att jag kommer att kunna blogga när jag är i Eritrea!
eller det är bara att fara till ett internetcafé... se så smart jag är!
 Pussar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0