jag ber om ursäkt!

det var ett tag sen nu? eller aa.. iaf några veckor! :)
i torsdags gick jag ut grundskolan och det kändes bra att man har klarat alla hinder och sånt skit men klassen 9c existerar ju inte längre, det ärju förjävligt! alla minnen, kaoset m.m.
Ellen kommer jag typ inte träffa försen höstlovet!
Under sommaren ska jag till Eritrea! (afrika) är inte så tagg på det just nu men vafan! hellre det än sverige lixom!
Imorgon far jag till huvudstaden, är där en dag?eller från 1 på dagen till 6 på morgonen.. jag kallar de då inte en dag! menmen... jag vet inte om det blir nå shopping eftersom jag har med mig 40kg kläder lixom! medans mamma och min syser har ca. 10kg var såatt!
jag ska ''gå igenom'' vad jag har i mina väskor idag fixa håret, ska försöka att träffa några kompisar också!
Kommer inte hem försen den 3 augusti!
 Och sisst inte minst ett stort tack till Michaela Lind för att hon fixade min bloggdesign! puss på dig!
 Skriver lite mer senare!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0