det är det som kallas dagen

what's poppin'?
jag gör absolut ingenitng, är bara social på msn och grejer!
jag känner mig otroligt onödig ,jag har på EN dag gjort bort med hundralappen, och det är bara på onödiga saker som cigg, chai latte,buss till antonia och glass. det gick på hundra spänn asså aa, det är fantastiskt hur bra jag är på att spändera pengar det är sikkat!
Idag har det varit skola och stan alltså en vanlig semhar dag, det finns hur snygga kläder på gina nu! helt sinnes.
Pappa kommer hem kl 8 och för att vara helt ärlig så är jag inte så tagg på det, för han är verkligen ALLTID på mig när det gäller skolan så nu ska jag vara duktig och försöka hitta bra fakta till min SO grej hahah!
men hare underbart!
Love semhar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack baby!:)

2009-04-02 @ 17:39:08
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0