det här inlägget är ingenting att skoja om.. bara svammel

vakna för ett tag sedan.. för att vara exakt så vaknade jag för 25 minuter sedan aja, Idag blir det skola som vanligt och läxxxiiss eftersom jag har prov, jag säger det igen PROV:O på torsdag om genetik. om ngn är bra på det säg till så kanske  ni kan hjälpa mig, men på läxxiss så kommer min biologi lärare att hjälpa mig har jag bestämt! eftersom jag inte kan ett jävla piss, och jag fan inte få IG i biologi för det har jag aldrig haft!
Jag försöker verkligen blogga så mkt jag kan men det är inte lätt när man har dataförbud, men som tur är så är det bara några dagar kvar, tills den 1a April, och det påminner mig att antonia fyller år snart åhh vad jobbigt, får hoppas att jul traditionen äver gäller födelsedagar! emh, med jul traditionen menar jag att vi inte köper något till varann! , annars får jag väll frågade henne snart! okej, men nu vet jag inte vad jag ska skriva länge men jag skriver KANSKE under dagen annars blir det imorgon morron. om pappa inte e hemma.
KISSESS!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0