det var ett tag sen!

det car ett tag sedan jag skrev sisst men nu har jag tid.. och för att mamma och pappa inte är hemma. dom här senaste veckorna har jag inte gjort så mycket som ni kan förstå eftersom jag inte har fått gå på stan men i lördags så köpte jag ett par gladiatorskor!  och nu gäller det bara att tagga sommaren så jag kan använda dom också! Idag är det skola som gäller as always om man säger så! Vi ska tydligen se på en SO film i 3 hela timmar och ja, det är mindre tagg om man säger så, fast det är ju bättre än skriv-lektioner såatt..
Nu har jag ingenting att skriva skriver kanske på skolan PUSSAAR så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när köpte du gladiatorskoor?????? :O och vars?

2009-03-16 @ 21:13:56
URL: http://crown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0