ETT misstag kom igen nu!

vilken dag det har varit idag! fick reda på vad jag fick på svenska nationella jag fick G iallafall och på Biologin fick jag ett poäng över G gränsen så slank undan den här gången.
Me nu till det negativa Otto kanske har fått sparken, asså det får bara inte hända, han är nog den härligaste läraren jag någonsin har haft och så ska han få sparken... Kom igen umeådansskola alla göra misstag ellerhur? bara för att han fel så behöver ni inte sparka honom, eller har jag fel? so what han var med i en reklam för balettakademien han är fortfarande en bra dansare.. rätta mig om jag har fel, som jag vet att jag inte har!
Hanskoregrafier är bara helt sikkade och bara allmänt grymma!
jaja, men nu ska jag dra mig från datorn
love semhar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0