jag vet fortfarande inte vad inlägget ska heta

Idag har det varit en chill dag, varit hemma ochdegat framför datorn varit social på msn och apb. jag känner att dethär inte har varit den mest nyttigaste helgen eftersom jag har bara på dom här 2 dagarna ätit pizza,godis,kladdkaka och en kebabtalrik! så ja.. man kan inte säga att jag är den nyttigaste personen, jag kan bara inte motstå det är så jävla gött men nog om mat, imorgon kanske jag skulle vara med alexandra får se om vi hittar på ngt.
Men nu ska jag tycka synd om mig själv eftersom jag har ätit mig själv alldeles för mätt så nu har jag ont i magen, ska kanske ta en till kladdkaks bit?.. nej semhar det får du inte!
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0