vilka rubriker föredrar läsarna?

bloggade inte igår för att min dator dampade och för att jag kollade på film på hela dagen , värd lördags kväll ellerhur? Kände mig så otroligt nyttig igår det enda jag åt på hela dagen var pizza och godis, pratade i telefon och var bara allmänt chill om man säger så! Kollade på punk'd, the hills, 90210, a cinderella's story( vet inte hur det stavas) och leagally blonde som jag ÄLSKAR, jag vet att jag gillar typiska ''tjej filmer'' men jag är en tjej så vad tror ni?

Idag vaknade jag av att den jävla telefonen ringde hela jävla tiden, tänk er att bli väckta av en telefon klockan 11 och jag som somnade vid 2! sen så sjöng min sis i duschen och hon sjunger inte så speciellt bra såatt det var bara värre! men nu ska jag sluta klaga det här är typiska I-lands problem som min lärare alltid säger, det värta är ju att det bara är sanning.
Men nu ska jag ut för det är tydligen bra väder.
Ha en underbar dag.. KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0