1a maj!:)

tja!
jag har haft ett litet uppehåll här i bloggen som ni kanske har märkt men nu ska jag iaf försöka skriva dagligt!
Kan ni förstå att det redan är 1maj? för det kan jag inte helt sjukt det var fan mars alldeles nyss men tiden går fort när man har kul visst är det så man säger?.. Min valborg var helt nykter inte ens en droppe alkohol känns fan bra, nu ligger alla bakis och jag vet inte vad ,så kommer jag helt tagg på vädret hahah! det är fan 12+ redan och klockan är bara halv 11 typ. så det lär bli att gå ut på en promenad eller gå till en kompis får se hur det blir!
Igår var det skola som vanligt då, ingenting speciellt hände vi hade lektioner och på rasterna satt vi ute och bara njöt av solen. det var nice, sommaren är här och det ska man vara jävligt glad för ska jag säga er! för vi här uppe i umeå iaf uppskattar solen när vi väl får den haha!
Men nu ska jag ta det chill lyssna på musik sen blir det att hoppa in i duschen.
och här får ni en bra låt också!:)
Pussar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0