everything get's fucked up sometime

det var inte såhär det skulle sluta, vi skulle ju vara med varann livet ut.. tills döden skiljer oss åt?
det var väll så det skulle vara det var våran plan.
Jag är inte en tjej som blir sårad under en längre tid, jag brukar inte älta på det du ändrade mig till en sån person.
Jag älskar dig och du loggade bara ut, varför?
Gav du upp för att jag sa det jag kände? vad ska jag säga? ska jag vara glad när jag inte är det?
du har ignorerat mig i en månad nu och när jag väl får tag på dig så skriver du att det är över om jag vill att det ska vara det? sen så loggar du ut? vad är felet?
är jag inte den tjejen längre? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns trist att skiljas:( men vi ska klara det här och vi ska visst ses! puss:)

2009-06-03 @ 10:35:47
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0