fgthfgefwgeu

Tjenare!!

hade dansuppvisning i lördags och ja, det gick faktiskt ganska bra.
uppvisningen kl 2 gick rakt åt helvete men sen hade vi en kl 1630 och jag vart '' blind'' vi hade på oss en mask eftersom vi var superhjältar så skulle vi rocka sönder så när jag headbangade så åkte masken när rakt över ögonen och jag får som inte fixa till någonting så det var bara att fortsätta att dansa, och på den andra så kollade jag rakt in i stålkastarna(?) så då såg jag svart typ halva dansen men ändå så gick det bra så jag är solt över mig själv!
Igår så for jag och kollade på när andra grupper dansade och dom var riktigt bra speciellt hiphop'en.
ästa termin ska jag nog börja mer danser.. får se hur det blir med det!
Just nu sitter jag i cafeterian och bara chillar! ska snart få sluta hoppas jag!
Hare underbart!
pussar så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0