it is true, no joke

Hej bloggen!

Det skulle egentligen bli idol idag men så vart det inte, jag orkade inte kämpa när jag väl inte hade åldern inne men nästa år då jävlar säger jag!!
 Så man dag hade en jävlig seg start först ringde Alexandra kl elva och väckte mig sen när hon la på så då tänkte jag somna om men nejnej då ska marre smsa mig så då orkade jag inte sova längre då hade jag ju som redan vaknat satte mig vid datorn chillade sen vid 1 tiden får var jag hoss marre och chillade, eller chillade och chillade.. vi skulle ''fixa'' hennes soffkuddar och det tog sin tid men vi fick iaf till det sen så gick vi ut i solen solade och efter det så hade jag dans så jag for till dansen mötte alexandra hon tog en cigg och då var det dans som gällde och på dansen så gick det åt hellvete! eller det gick bättre på funken än vad det gjorde på streetjazzen men nog om det efter danserna så kom antonia och ellen till dansskolan, och efter ett tag så var det bara jag och ellen kvar så vi for till öbacka där några grillade men stannade inte så länge, det var min dag!
Hare bäst ingen protest!
Love semhar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0