It took some time didn't it?

okej.. först och främst  vill jag säga förlåt för en så dålig uppdatering men jag ska iaf försöka att blogga dagligen!
Igår fick jag veta att jag fick Ig på matte nationella det känns så lite si så där men jag ger gärnet nu alltså tänker fan i mig inte gå om! så mina dagar lär ju bara innehålla plugg(?) kanske inte bara plugg men aa..
Idag har det varit skola, dagen började inte segt men jag vart as trött när jag var påväg till antonia, hon mötte mig på busshållsplatsen sen drog vi oss mot ellen men hon hade tydligen försovit sig så vi kom lite sent till SOn men vi hade ju som ingen lärare där för vi skulle jobba på egenhand så det var rätt så chill bara där!
Efter ''SOn'' så hade vi engelska som jag fortfarande inte har gjort, jag skulle ha läst ut boken och gjort en poster men det ända jag har gjort är att läsa ut min 80 sidor stor text barnboks bok.. känns inte bra.. men det är bara så jävla dryygt att ha skola nu när solen är här lixom, när man kan vara ute och njuta av vädret. sitta röka äta glass och få en rejält ful bränna.
Efter skolan så for jag,antonia,ellen,mjau och joanna till stan men sen var det bara jag och antonia kvar är det ovanligt?
Men sen vid 4 så kom mamma och pappa till stan för att köpa kläder till uppvisningen som är imorgon. så tagg på det!
Känns bra att spendera 1000 svenskakronor på sig själv, men det bästa är att mamma pejjar!
nu sitter jag här vid datorn och gör ingenting hahahah

Love and kisses Semhar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0