jag suger på att komma på rubriker.

tjatja!

Jag håller mitt löfte så nu skriver jag ett inlägg!:)
Idag har jag inte gjort så mycket,har bara chillat framför teven och datorn, känns konstigt eftersom jag har varit ute varje dag typ så nu har jag varit hemma, men det behövs.
Snart ska jag till någons bröllops ''fest''(?) så jag har gjort mig i ordning, så ska jag snart dra dit får se hur länge jag blir kvar det beror på om jag känner någon där som är i min ålder!
Och mitt hår har blivit inte långt men det har växt så det är bara ett + men jag ska ändå klippa mig till sommarn, eller så kommer jag bara göra det tunnare vi får se hur det blir med det!
När jag väl pratar om hår så är det inte länge kvar till balen jag har hittat en klänning från MQ nu är det bara att köpa, men mamma vill se hur den sitter först så då blir det väll stan med mamma, det är ju nice om man får ngt som jag oftas får såatt det är bara att tagga!:)
Men nu ska jag dra, pussar på alla och ha en trevlig lördags kväll!:)
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0