hur man.. skitsamma! här har ni ett inlägg

Hejsan hoppsan!

Igår så var jag med antonia och calle, chillade hos antonia tills min mobil hade laddat klart.
Efter det så far det av mot stan, calle tog bussen hem så var det bara jag och antonia kvar ( är det ovanligt?) så vi for och åt middag på aveny, en pizza och en kebab tallrik blev det. efter att jag hade ätit 2 pizza bitar så blev jag typ mätt, haha och ändå hade jag inte ätit ngt på hela dagen, lite konstigt tycker jag om jag får säga det själv. Efter typ halva pizzan och halva kebab tallriken så ser man semhar och antonia i mat koma. Det var fan länge sen jag hade det, och den var rejäl om man säger så.
Efter att vi hade vilat ett tag så gick vi ut på en cigg och sen så bar det åt mot donken.

Hinner inte skriva så mycket mer, bussen åker om 20 min och jag är inte ens i närheten av klar.
Take care / your's truly

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Har du hört THs nya album Humanoid? ;3

2009-10-08 @ 14:19:19
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Ja, TH für immer <3

2009-10-14 @ 19:15:26
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0