I'm not a kid anymore!

Helloooo allihopa! :)

först och främst vill jag säga förlåt för en sådan dålig uppdatering! det har varit fullt upp med skolan och problem, så jag har inte varit på ett blogg humör, men nu är allting bättre så förvänta er uppdatering varje dag!
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag :)
så nu är jag en STOR flicka, 16 hela år, hittils har har jag fått 500 spänn så får hoppas på lite mer också, fast det är dock osäkert eftersom jag hade utv.samtal, och ja... det gick åt helvete! har ungefär 40% frånvaro, såatt... men nu har jag lovat att skärpa mig, har fan varit på alla lektioner idag! och det är fan i mig stort för att vara jag.
Nu har jag historia, eller... våran lärare är sen, men det är ju bra.. hann ju blogga så..  alla sitter framför datorerna och nördar sig men det är väll inte negativt?
Men nu har min lärare kommit,
uppdaterar senare!

Take care/ your's truly

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-08 @ 15:28:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0