influensan!

Hello allihopa!
jag vet att jag inte har skrivigt på ett tag men jag har pluggat sate.. eller aa, eller mer äm vad jag brukade göra om man säger så.

Imorse så känner jag att jag har ont i båda knäna och i jumsken(?) men jag for till skolan ändå, sen så efter tyska provet som gick helt okej så känner jag att har en otrolig huvudvärk, men jag far ändå inte hem eftersom jag inte får ha mer frånvaro men iaf så efter engelskan så känner jag att jag inte kan röra på mig, det gjorde eller det gör så otroligt ont att man nästan vill gråta. sen så har jag en föfärlig torrhosta och feber... alla dom här sk symptomerna(?) tyder på svin influensan.
Varför ska det alltid vara jag som ska drabbas av allt sånt här skit? har ''gud'' eller vem fan det nu än är som har någonting emot mig?
jag kan inte ens äta eftersom jag har så jävla ont! hellt sjuuukt!
så den här helgen kommer det antagligen komma en massa inlägg! vilket är bra, med tanke på hur mycket jag inte har skrivigt.. eller ja, nu ska jag sluta svamla
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0