laila,bagge och andreas!.. guess whaat!:)

hello daarlings!
 som ni vet så hade jag typ svin sholahejsan, men det är dock bra nu.. har lite feber kvar osv men det är bara att man up! om man säger så!
just nu kollar jag på Idol och ja, vem hade trott att kevin Borg någonsin skulle sjuga en duett med självaste JORDIN SPARKS(?)  det var lite oväntat om jag får säga det själv eftersom hon är ju en så kallad riktig stjärna och så har vi Kevin Borg som vann idol förra året, men vart tog han vägen efter det lixom?  Han kör typ high school musical någonstans i stockholm lixom! Den ända som verkligen har lyckats tack vare idol måste ju vara självaste Darin Zanyar, kommer ihåg när jag typ gick i 5:an eller 6:an så gick jag på min första Darin konsert och det var typ då man inte kunde uppskatta musiken och man fattade inte alltid handligen eftersom engelskan var lite si så där! men Darin är en artist jag fortfarande lyssnar på kan jag säga!  Ikväll blir det nog att kolla på idol och kanske någonting annat, får se vad som går på tv.Jag känner mig VÄLDIGT lat eftersom jag inte har tränat på 2 hela fucking veckor! så kan man fråga sig varför köpte jag ett kort? Jo för jag hade bestämmt mig för att börja träna regelbundet men man vill ju som inte träna själv så jag och antonia började gå, men nu så kan inte hon träna eftersom hon har halsfluss(?) och går på pencelin(?) och nu är jag typ sjuk, eller sjuk och sjuk jag var sjuk, skulle dock inte förvåna mig om det blev värre imr bara för att jävlas med mig!Men nu ska jag kila, ska hämta godis och cookies, sen blir det att kolla på idol!

hoppas på uppdateringar!

pussarochkramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0