I know you hate it

Helloo bloggish!

förlååt för en sån dålgt uppdatering men jag har inte haft tid.
Igår så hade jag skola.. även fast jag bara var på en lektion eller lektion och lektion, hade ett referat prov, och det gick faktiskt ganska så bra, men när mna säger att det går bra så går det oftas åt söder.
Efter provet så var jag med marre och vi gjorde inte så mycket eller vi for till haga, var lite social med lärarna, men jag vart dock på ett dåligt humör för att fredrik  (syon?) för att han började tjata på att jag skulle skärpa mig i skolan, även fast jag vet att jag borde göra det så behöver som inte han vara på mig om det, men jag har bestämt mig att jag verkligen ska skärpa mig för om jag gör det så ska jag kanske fara till london på sprtlovet... sen så kanske jag ska till eritrea i sommar men det är bara o jag sköter mig i skolan som jag kommr att göra eftersom nu har jag en andledning hahah, jag vet det låter dummt, men vafam det är så jag ser på det.
Idag så ska jag vara med antonia, mjau och joanna tror jag, me jag är dock inte säker!
Hade biologi prov, och ja... jag kunde 5 grejer och man skulle kunna 15! så ja, jag ligger risit till kan jag säga!
sen efter det så hade jag svenska diagnos som jag inte hade gjort, det var läsförståelse, hoppas på att det gick bra!
Så just nu sitter jag ute och ska tända en cigg..!

Take care! / your's truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0