hoppas dagen flyger förbi idag!

Heloooo!!:)
Dagen började segt som vanligt, men det borde man ju som ändå vara vad vid ellerhur?
Pappa väckte mig 20 över sju, och så frågar han sen om jag vill a skjuss till skolan, man tackar ju som inte nej till det.. men jag vart ändå sur eftersom om han ändå hade tänkt att skjussa mig till skolan så kunde jag väll ändå ha vaknat vid tio i åtta men nejnej så dum som min pappa är så tänker han inte på det.. sen så kom jag på att jag hade sovmorgon till tio i tio, men såklart så ska jag ha extra hjälp i matte 20 över ÅTTA! så jag for till skolan, men sen så beslöt jag mig att skita i det, så då blev de att jag hamnade hos antonia som vanligt, chilla där ca 1 timme sen så var det bara att rulla vidare till handlarn och lägga in pengar på mobilen.. känns inte bra att jag har spenderat 400spänn på en månad kan jag tillägga..eller jag och jag, mamma och pappa, men ändå lixom! kunde köpt en massa andra saker, men så dum som jag är så ringer jag till eritrea varje dag.. och där så förvinner pengarna kan jag säga, men iaf efter det så var det samhälle som gällde, gjorde inte så mycket hittade fakta på internet, sen så efter en halvtimme så blev det så att jag började spela crazy taxi, det är typ beroende framkallade eller något i den stilen.
Så nu har jag luch eller jag hade lunch rast , har typ börjat nu.. har idrott men jag kan ändå inte vara med, eftersom jag har ett jävla knäproblem, och vi har kondition(?) så det blir att skita i det, sen så har vi klassfoto.. så fort antonia kommer så blir det att sminka sig osv.
menmen... idag så har jag ingentint planerat, eller jag antar att jag ska vara med antonia som vanligt, så vi får se vad vi hittar på..

Take care/ your's truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0