svenskt inlägg denna gång!

Okej, nu ska jag börja skriva på svenska igen, även fast det är roligare att skriva på engelska.. ska jag skriva på svenska nu och engelska nästa och så håller man på så ett tag.. eller vad tycker ni?
jaja ,iaf.
Idag har det varit skola.. som jag inte tar seriöst kan jag ju tillägga, det började med att jag missar bussen på morgonen och redan då börjar bli lite smått irriterad, och ni vet hur det är.. en dålig morron är inte en bra start på dagen, jaja skitsamma.. så när jag har väntat på bussen i typ 10-15 min men det kändes dock som en evighet, men bussen kom ju iaf.
Hoppade av vid antonia och går till skolan, tänder en cigg och var nära på att ringa till eritrea men kom redan då på att dom kanske sover, även fast dom ligger 1 timme framför oss.
När jag väl kom till skolan så kommer jag på att vi har svenska och våran svenska lärare är heelt jävla fuckad, och jag som inte var på humör var det sissta jag behövde, vi hade tydligen en läxa som jag inte visste om, och när jag väl sa att jag inte hade varit där när vi eller dom fick läxan så säger hon bah: det kan bero på att du inte har varit här! och tonläget gillade jag inte kan jag säga!
Efter svenskan hade vi någon lektion.. tror vi hade historia, och fyfan vad jag hatar våran historia lärare.. känner att jag hatar alla lärare men det gör jag faktiskt inte jaja.. så ska vi ha en jävla uppsats och tror ni att jag visste om det elller????!?! NEJ, såklart så ska jag inte veta om det! så jag skriver inte ens ett A4, sen så lämnar jag in de. så har jag 30min rast också, vad kan jag säga om det då? jo DET BEHÖVDES. så jag gick ut på en cigg med roland.
efter vi har varit ute så nördar vi oss, det betyder att båda satte sig vid datorn och skrev med varann på apb.
Efter rasten så hade vi fysik, men dock så stack jag efter 10min eftersom antonia väntade på mig utan för.
Så vi stack till henne, jag ringde till eritrea och fick tag på hassen.
Efter det så åt vi, sen så gjorde vi inte, bara flummade oss som vanligt!

 Take care / your's truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0