27 feb

shulululuuuu!
sitter hoss michaela juat nu, har hjälpt henne välja outfit nu blire maaaat sen smink och hår!
Har inte gjort så mycket idag, for till marrebajs vid 2-3 tagga til stan träffa hennes mammiii, hon köpte ngt linne sj så köpte man ett par Lady Gaga briller steeek i sommar lr?
nu ska jag tagga till köket och hjälpa michaela, menmen, ikv så lutar det mot fest jaa, jag semhar ska dricka hahaha, gratis fylla säger man inte nej till ellerhur? hahah! hopp1 sitter och lallar på om ingenting.
Marre och johanna kommer väll snart antar jag, men jag måste messa mamma och säga att jag e på bio lr ngt, ni vet hur blatte föräldrar e.. jag vet dt iaf..
Aja, ska lägga in en skööön låt innan jag taggar ifrån datorn..
ska tydöigen skriva lappar till michaelas grannar så att dom inte klagar osv.. wen semhar is in de house fings get wiild yh.. hahah JOKES!
PZZZZZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0