grejen e att jag inte vet vad dt e

wats gd?
hahah., tillbaka var jag för drygt 2timmar sen, träningen var typ underbart jobbigt hahha, hoopp11 kollade på kalla fakta när jag kom hem, dt handlade typ om byyyn nere i sthlm, inte för att jag ville veta men mamma tvingade mig, bokstavligt talat, hon har fan tagit över min tv, frågan e ju hur länge jag orkar vara snäller mot henne, har fan varit dt i cirkus 1månad nu räcker dt inte? tydligen inte, menmen.. nu ska jag hoppa in i duschen.
Ska bara tillägga att jag dryga med hassan igår/natt asååå så jävla kuuul dt va, var dock Sofias fel hahha!
menmen.. ska hoppa in i duschen, uppdaterar senare men nu ska ni få en tuuuung låt av hassan hahah! han hette/heter dt på msn looolz
Pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0