kallt, iksu salsa.. hur fan ska detta gå?

shoooo!
chillar just nu, har dock inte varit en chilldag, uta ndt har varit en ''mamma dag'' haha, for till coop, HM och stadium på hashboooooda, lolz, hittade ett par högmidjade jeansshort svär dom var kattiga, kosta 199kr VÖÖÖÖÖRT!
fan på rea och grejer, men nu har jag tänkt att jag ska tagga till iksu baby! work out nd shit, men ett måste e ett måste visssst!
Måste bara påpeka att vädret e pissssss! asså am born and raised här i umeå och jag tycker at tdt e för mkt snö, har fan aldrig snöat såhäär mkt, helt sinnes jag veeeet! menmen, jag bor i norrland, vad ska man göra åt saken, finns ingenting att göra när man e omyndig ellerhur, därför hatar jag sverige hahah! , nejnje hatar gör jag inte jag ogillar dt bara extremt mkt..
Men nu ska jag klä på mig sen tagga ut till iksu, men dt blir ju att sa3a på vägen!
lägger in en till chipmunk låt!
pz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0