yhyh, u know how i roll yh

Hooola ppl.
kom just hem från michaela, vilket inte är så jätte noooice.. att gå från haga till åhem är ABSOLUT ingenting jag rekommenderar spec. inte i mot vid/snö och typ 2m snö på marken fyfaaan, tog dock bara runt 40min att komma hem inte så farligt.
Hos michaela var det feeeet nice, inte ibörjan men efter dt kom folk, dt var typ jag,marre,michaela johanna, mjau, joanna,filip, oscar och några som jag inte känner looolz, menmen, tror jag skämde ut mig, men om man e onykter så e dt ngt man får ta eller vad säger ni? eller jag i framtiden, haha jag e allt för rolig börjar låta som marre nu,
Allt jag hoppas på nu e att jag inte blir bakis imr, drack iofs inte så jätte mkt, typ-4 shots med vitt vin och sprit BLANDAT smakade fan inte gööttt kan jag lova, men ska slagga nu eller skriva med Sofia Khelifi.
Men 1 sak till Hassan Basheer han en ny brud tydligen, har inte hört dt från hnm men jag vet alllt VIIIIIIIIIIST.
lägger in en tuuuung låt nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0