berlin å sthlm

Am back on track nu assså

såg nyss att mitt sista inlägg var innan jag åkte till berlin, så ja.. tänkte skriva lite om Berlin.
vad finns d och säga egentligen så finner jag inga ord d va sååå sjukt nice, älskar människorna jag träffade. men kolla d va frukost 7  alltså väckning halv 7 fett jobbbigt d va en gång jag skrek håll käften ( på tyska dåra) jag e vaken men lyssnade dem? neeeeej såklart inte.
men iaf konferensen började 8 och håll på till halv 1 lunch till 2 sen konferens till halv 8 igen, för mig spelar dt ju som ingen roll låg och sov såatt ingen bry här asså.
men iaf fest varje kväll, rökning från fönstren smög ut på kvällarna.. llr aa försökte jag lyckades dock en gång :P
middagen var keff asså mannnen d var brööööd till MIDDAG, sen fucka dem ju kycklingen och la ost och skinka I kycklingen assså tyskland har fan inte god mat :/
sista kvällen/natten var hmm KAAAAAOOOOS, och d e bara första bokstaven
började med att jag gick ut med tysken, träffade Jonathan på festen gick till hans rum drack, e underårig fick inte dricka egentligen men INGEN BRYY, efter jag hande hinkat med Jonathan kunde jag knappt gå, så jag chillade där sen när jag kommer tillbaka så går jag iväg med DK från LDN aah efter d så ere svaaart.. men jag kommer igår att ungefär vid 5 halv 6 ( morron) så träffade jag Winta och Simon chillade med dem hämtade mina cigg från Jonathans rum.. så var jag i vårat hus vid 7.. men d bleeev paaanik Haben hade nycklarna till rummet och hon va på efterfest jag hittade henne vid NIO och bussen till sthlm gick ELVA, och rummet var tväär stökigt heeelt sjukt mina kläder låg inte bara i mitt rum utan dem låg i allas rum, likaså mitt smink så ja KAOS men jag hann med bussen.
väl framme i sthlm efter aah 20h så taggade jag och arsema till vällingby där min morbror bor bodde hos han ca 1vecka.. sthlm in my heart hade fettt kul asså.. chillade med denden,suniie,sella,arsema,simon,hassan sist men ABSOLUT inte minst BEILUL flippade riktigt fiiint asså sjukt bara hade inte ngt tid att komma hem så jag kom hem vid halv5 sista natten/morronen sen bar d av mot d kalla Umeå :(
PZ





             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0