broor har fuckin lektioon assso

Sitter på lektiooooonen har historia dem skriver uppsats och jag skriver detta hahah..menmen jag e som jag e ellerhur.
Idag har jag inte gjort så mkt bara chillat med livet, OOOUUUF vikken lögn dt där var, chilllar blud jag e på skolan man kan inte chilla när man e här, hade svenska på morronen sen hade jag hååål elevzerr som jag inte gick på fett onödligt ju åt med sofffffaaaaan salsa, men typ chillade UNDER DEN RASTEN bara, nu döödar min historia lärare har fettt många rester inte bara i historian utan allla fuckin ämnen fett skämmit men mannnen ingen bryy asså ska ändå gå om palllar inte bry mig, dn 3e sätts betygen, så efter d så ere ingeeen bryy asssså, frånvaron kommer stiga som en jag vet inte vaad asså, menmen, idag ska jag inte göra ngt ska kanske hänga med the khelifi's as usual, måste pluggga har tigrinja ''prov''/redovisning. ska typ skriva om mig sj bara nufin biig.
Slutar denna lektion om EN FUCKING tmme sen har man MATTE aka social suicide,nä men.. joo jag står för dt jag tycker:)
menmen, ska vara social på msn och fb.
PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0