chip-diddy-chip aka chip aka Mr Munk aka Jahmaal Fyffe AKA CHIPMUUUUUNK!!!

yoyo, vad händer?
Idag har jag inte gjort så jätte mkt, bara chillat.
åkte till skolan städade skåpet.. eller aah '' städade'' spelade kubb med klassen och åt glass efter, senare så gick jag till marre, väntade på att hon skulle klä på sig, sen bar d av mot skolan igen, skulle möta khelifi, men stötte på Saaaayzo i bibblan ist, väntade på soffan, när hon väl kom åt vi, sväääär maten vad tuuuung, kycklingsallad och bror jag e krääsen så om jag tycker d e gott så ere verkligen d.
iaf efter skolan så gick jag hem, hämtade pengar av mamma sen bar det av till strömmis köpte ett par skor som jag kanske ska ha på torsdag :)
sen har jag inte gjort så mkt bara softat assså
MEN jag åker till sthlm om 6 dagar, TAGGAAA!!!
orkar inte bo i denna fuckiiin stad så nu e jag borta i 2-3månader ska blii fett skööööönt asså!
NO DOUBT, men IAF nu tänkte jag läggga in en töööööng låt av han som står på rubriken

PZZZZZZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0