sthlm om 3h!!!!!!!

Tänkte bara skriva ett inlägg lite fort.
Dagen har varit kaaaaooos packat,duschat PLATTAT HÅRET packat ännu mer.. och ja gick till iksu för att frysa mitt kort men såklart så ska inte d gå. menmen IAF nu sitter jag här och väntar på skjuss till flygplatsen, mitt flyg går dock 7 men skjussen kommer runt 6 halv 7.
Min väska e FULL lr aah mina VÄSKOR är FULLLAA.
ska ju som ändå vara borta hela sommaren, mamma kommer om 2 lr 3 veckor ska bli skööööööönt att vara utan familjen asså inga tider lr ngt KOMMMA HEM NÄR JAG FUCKKKIN KÄNNER FÖRE.
nu får vi bara hoppas på att dem har internet annrs blire att köpa ett, tänker fan inte vara utan min bärbara i 3 månader d e ju fan skandal pedal.
iaff, när jag e framme i sthlm så ska jag hem t vällingby sen ska jag ringa ellen och marrre.. ellen ska jag träffa marre vet jag ej än.
kommer vara ''hemma'' vid 9 asså stan 10.
Men IAFFFF jag ska kolla igenom mina saker och hoppas på att jag inte har glömt ngt kommer bli hemskt att kämpa med väskan IGEN
¨PZZZ
lägger in en sköööön låt också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0