12.29

har haft ett uppehåll märker jag haha,
Har varit ganska så buuuusy, har packat dat ju imr asså till sthlm sen dn 1 till Berliiiiiin kommer bli nooice.
ehh, har inte mkt att säga, i lördags var jag med Hopkins på stan sen for jag till marre på öst.
haha, chillade bara och igår så var jag med sofia ett tag, va på Iksu tränade osvosv.
Idag så ska jag på stan med mamma ska växla peengar, köpa ngra saker som jag kommer behöva, ska lägga in pengar på kontot måååånga ++++++++ för dt.
just nu sitter jag i kafeterian och väntar på att lektionen ska börja, den börjar typ om 30 min har tyska då sen blire mot sjukhuset!
aja,, uppar senare lägger in en bra låååt också.
Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0